مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

آسمان گفت که من آبی ام/ عشق می ورزم که استقلالی ام.

 

 

       تا دنیا دنیاست آبی مال ماست                                                   ما قهرمانیم جام تو دست ماست.
                                                                                  

اس ام اس استقلالی - www.RadsMs.com

 

  خدا کنه زندگیمون همیشه آبی بمونه

 

این قلبای عاشقمون همیشه عاشق بمونه

 

دستامونو بدیم به هم وفا تو گلدون بکاریم

 

هر روز و شب آبش بدیم تو قلبامون جا بذاریم

 

آبی باید برای ما مثل یه مرهم بمونه

 

عشق ازش یاد بگیریم عاشق اینو خوب میدونه

 

قصه ی عاشقی ما عشق به رنگ آبیه

 

دشمنا رو کور میکنه این رنگ مهربونیه   

  سومین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بر تمام طرفداران محبوب استقلال وبه خصوص هم کلاسیای خوب خودم مبارک.
نظرات 21 + ارسال نظر
tara دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 13:13 http://ihb.ir/Hotel/MoreInfo?Hid=6059&isab=False&LocNr=75&avg=20

به سلامتی اونایی که :
قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه "نفر"
نه یه هتل بی ستاره برای هر "رهگذر"
O
o.
.O
o.
.O
سلام دوست عزیز
خوشحالم از اینکه با وبلاگ وزین شما آشنا شدم. از شما دعوت میکنم به من هم سر بزنید و اگر تمایلی به تبادل لینک داشتید مرا با نام وبلاگم لینک کرده و اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم. [گل]

مرسی ممنون.چشم حتما کار لینک رو برات انجام میدیم.

ادریس دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 15:40

منم این قهرمانی رو به همه ی ss ایا تبریک میگم
ولی دیروز عجب روزی واسم بود
۱.قهرمانی استقلال
۲.شکست پیروزی
۳.کنسلی ریاضی

همش مبارکت باشه آقا ادریس.

علی عطاملکی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 15:44

حسین آقا
۱. قهرمانی استقلال
۲. عدم قهرمانی پرسپولیس
۳. پیروزی چلسی مقابل منچستر یونایتد
۴. کسب اولین پیروزیت در مسابقات ۴ نفره PES
و کنسلی کلاس استاد کمالی رو در روز دوشنبه
تبریک میگم
الحق که یکشنبه شب... شبت بود

ممنون شما لطف دارید.به هر حال به ماهم میرسه که یک روز خبر خوش وخوشحال کننده بهمون برسه.

marziyeh .z دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 20:57

سلام من خودم طرفدار استقلالم منم به شما فوتبالیا
قهرمانی استقلال رو تبریک میگم....

مرسی ممنون خوشحالم که رنگ خون شمام آبیه

meysam دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 21:16

آبی تر از دریاها
هم لهجه بارونم
رنگ زمین نمیشم
از جنس آسمونم

منم قهرمانی تیم محبوبم استقلال ب همه ی طرفدارای این تیم تبریک میگم.

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم / قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم !

ما ک رفتیم آسیا ................

سلام داش میثم گل من.ممنون که نظر گذاشتی .این قهرمانی استقلال رو باز از همه بیشتر بهت تبریک میگم چون هر چی نباشه از استقلالیای با غیرت وبا معرفتی و تو این فصل که استقلال بازی داشت معلوم کردی که چقدر عاشق اس اس هستی.ای کاش موقعیتش بود واسه جشن قهرمانی استقلال با هم میرفتیم آزادی تا مزد زحمات تو میگرفتی.
راستی داداش جمله ی آخری چرا نصفه است آخرش چیه؟!!

خدیجه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 22:26

سلام
من خودم پرسپولیسیم .ولیاین پیروزی رو بهتون تبریک میگم امیدوارم دفعات بعدپرسپولیس قهرمان شه

سلام.ممنون از لطفتون.منم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت میکنم.پیشنهادم به پرسپولیسی ها اینه که خواستار برگشت علی دایی باشند چرا که پرسپولیس با علی دایی میتونه موفق باشه.به نظر من علی دایی بلده با پرسپولیس خوب کار کنه.

ملیحه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 22:26

بین همه تیمهای دنیا عشق است استقلال منم به نوبه خودم قهرمانی تیم محبوبم رو به همه استقلالیهای عزیز تبریک میگمانشا...قهرمانی اسیا هم بدست میاد و سومین ستاره رو پیراهن استقلالیها نقش میبنده مرسی اقای احمدی از شعر قشنگی که گذاشتین

بهتون تبریک میگم که استقلالی هستید.آروزی همه ی ما استقلالی ها همینه که قهرمانی آسیا رو هم تو امسال ببینیم.انشاالله.ممنون که نظر گذاشتید.

hossein s دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 22:54

سلام ُمبارکتون باشه استقلال تیم خوبی بود انشا ا.. در آسیا هم خوب نتیجه بگیره که دو چندان خوشحال بشیم.البته پرسپولیسم حق یه جام رو داشت که انشا ا.. فصل بعد جبران میکنه

سلام آقا حسین عزیز ممنون.خدا کنه که وضع پرسپولیس بهتر از این بشه.

ساراقربانی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 23:40

سلام به همه آبی دلان تبریک میگم

سلام ممنون که نظر دادید.

رحمان سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 09:52

تبریک ایوول

ممنون رحمان جان.مرسی. خوشحالم کردی.

A/M سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 16:42

بازم مثل همیشه استقلال برنده شده. واقعنم تا دنیا دنیاست آبی مال ماست چه رنگی بهتر از آبیییییییییییییییییی

ممنون . مرسی که نظر دادید.

faezeh سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 20:36

سلام منم به همه ی ابی اسمونیا تبریک میگم .به امید روزی که جام در دست ابیها باشد....

ممنون.مرسی از نظرتون .

عبدالقادر سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 20:41

من زیاد اهل فوتبال نیستم اما همیشه به همه میگفتم پرسپولیسی هستم اما دیگه پرسپولیس بد داره....
امروز رفتم پیش داش میثم و کلمه ی شهادتین استقلالی رو گفتم و از این به بعد من یه استقلالی هزار آتیشه ای ام!!!!!
ما ک رفتیم آسیا .................
۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

سلام عبدالقادر عزیزبهت تبریک میگم که به جمع استقلالی ها پیوستی .قهرمانی مبارک.

ملیحه سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 23:22

مرسی ممنون.....خواهش میکنم

yas چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:47 http://ehenkh.blogfa.com

تبریک تبریک
به همه استقلالی ها
دمتون گرم شمام که مثل ما ss ی هستین.......
4444444444444444444444

ممون مرسی منم خوشحالم که شما استقلالی هستید.

عبدالقادر چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 22:14

با اینکه فوتبالی نیستم اما من افتخار میکنم ک لنگ انداختم دور و آبی دل شدم اگه راه راست لنگی بودن باشه تاعمردارم ازکنارشم ردنمیشم
عشق است اشتقلال قهرمان

محدثه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:26

با سلام ب طرفدار سرسخت استقلال آقاى احمدى راستش یاد نظرتون تو نظرسنجى خودم افتادم فک نمیکنم پستى جنجالى تر از فوتبالم پیدا شه و ب گفته خودتون»نظرات متفاوت«ى درپى داره . شما احساس نمیکنید جواباتون ى نمه دندان شکن ونژادپرستانس؟ من فوتبالى نیستم ولى همیشه طرفدار پرسپولیس بودم و برعکس شما ازناکامى تیم مقابل ناراحت نمیشم.قهرمانى تیم خوبتونو تبریک میگم و باعث افتخار ى تیم ایرونى تو آسیا حرفى واس گفتن داشته باشه. با آرزوى موفقیت هرچ بیشتر براى شما وتیم محبوبتون

سلام من فکر نمیکنم که سخنی نژاد پرستانه گفته باشم به هر حال دوستان بحث وجدل راه انداختندنمیشه به راحتی از کنارش گذشت.هر کسی که نظر داده براساس نظرش پاسخ خودشو دیده . بابت تبریک قهرمانی ممنون .اگه بقیه هم طرز تفکرشون مثل شما بود خوب بود .اما اینجوریا نیستش.پرسپولیس هم اگه به دوران طلایش برگرده واسه استقلالم خوبه چون که بازی های دو تیم جذاب تر میشه لیگ هم قشنگ تر میشه ما استقلالی ها هم برای بهتر شدن اوضاع پرسپولیس آرزوی موفقیت میکنیم.

meysam پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:35

سلام داداش تو ب آخر جمله چیکار داری بعدشم همه استادن خودشون آخرش بلدن لازم نیس من بگم
درضمن همه رنگاوهمه تیما قابل احترامن این پست فقط واسه تبریک قهرمانی استقلاله لطفا کسی نظری نده ک کل کل راه بیفته و ب کسی توهین بشه

خب اگه بلدن که من حرفی ندارم .از دوستان تقاضا میشود که به حرف داش میثم توجه کنن.

محمد تقی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 21:54

با اینکه پرسپولیسی هستم ولی قهرمانی تون را تبریک میگم.واقعا روز بدی بود برای ما پرسپولیسی ها اون روز

ممنون دوست عزیز نظر لطفته.

هانیه شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 13:42

من مخالف فوتبال ایرانم ولی....
چون رنگ آبی رو دوست دارم به شما وهمه ی آبی دلان تبریک میگم...

خیلی ممنون.مرسی.به هر حال هر کسی یه طرز فکری داره که قابل احترامه. معلوم میشه کلاس کاریتون خیلی بالاست که فوتبال ایران رو قبول ندارید.بابا ایول..

نادر شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 23:03

فقط پرسپولیس چه ببازه چه بره دسته یک و دو سه هرکجا فقط و فقط پرسپولیس.
قهرمانیتون و تبریک میگم.

ممنون.پرسپولیسی سر سخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد