مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

میلاد

میلاد حضرت علی و روز پدر مبارک
نظرات 8 + ارسال نظر
عبدالقادر جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:04

واسه بابام نوشتم:روز پدر رو به بابای خوب دست و دلبازم تبریک میگم(هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستیم!)
بابام جواب داد:دست خالی؛جیب خالی؛پسر عالی
باباجون خییییییییلی دوست دارم از همین جا دست های مهربونت رو میبوسم

ممنون از نظر زیباتون....
تبریک به همه ی پدارن
ایـــــــــــــــــــــرانی

a شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 01:14

روز مرد مبارک...

مبارک..
مرسی

ادریس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:21

پدر؛
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست..
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند؛
و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛
"پدرت"را می پرستیدی...

روز پدر مبارک

درود بر همه مردهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

meysam شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 18:06

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.

مرسی میثم جان...
انشالله خودت یه روزی پدر بشی و قدر پدرت رو بیشتر بدونی

marziyeh.z دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:00

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به پدرعزیزم ، روزت مبارک

روز پدر مبارک

خدیجه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:07

گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم ،
دنیــــــــامو می سازم

پدر عزیزم روزت مبارک

روز پدر بر همه پدر ای ایرانی مبارک

هانیه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 01:13

پدر دستهای تو گهواره من،دو چشم تو چراغ خونه من،
بجزء تو از همه دنیا بریدم،که عاشق تر ز تو هرگز ندیدم،
ببوسم پینه دستان پاکت،ببوسم صورت چون قرص ماهت
پدر ای قبله راه سعادت،
ندارم ذره ای از تو شکایت،
تو رو هم چون نفسها دوست دارم،
که جون من تویی تا بی نهایت....................
ولادت باسعادت حضرت علی(ع)و روز مرد مبارک باد.

تبریک میگیم ابن ولادت باسعادت رو و همجنین روز پدر رو بر همه پدران عاشق

دختری ازبام ایرن سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 11:37

بااینکه روز پدر گذشته ولی منم روز پدرروبه همه پدرای ایرانی والبته به همه اقایون کلاس تبریک میگم<روز مردم بود<وهمچنین به طورمخصوص پدرزحمتکش خوم که دلمم خیییییییییییییییلی براش تنگ شده ازهمین جادستای مهربونشو میبوسم ومیگم خییییییییییییلی دووووووووووووووووووووووست دارم بابایی

ممنون از نظرتون
ما هم این روز مبارکو به همه پدران زحمتکش ایرونی تبریک میگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد