مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

خوش آمد گویی و ...

 

  


با  عرض سلام و تبریک ترم جدید خدمت همه همکلاسیای عزیز امیدوارم این ترمم مثل ترم پیش فعال باشین... 

 

ازاینا بگذریم نوبتیم که باشه نوبت صندلی داغمونه خوب میتونین فرد مورد نظرتونو بگید یا آمادگیتون رو اعلام کنین 

 

ضمنا تا ۱۰ روز هم وقت دارین...

نظرات 15 + ارسال نظر
abolghasem جمعه 5 مهر 1392 ساعت 12:11

فگد قادرررررررررررررررررررررر

این اولین پیشنهاد...

حرفه ای یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 13:08

جک کلاس:عبدالقادر

خوب دوتا ب نفع عبدالقادر

ایمان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:37

فقط قادر ....ددردودقادر.....

خوب اینم سومی برای قادر...

آقای مهندس عبدالقادر یلما گنبدی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 13:17

آفرین بر شما که بهترین انتخاب رو داشتینخخخخخ ولی به نظرم نوبتی هم که باشه نوبت خانوماست اول که آقا ادریس نشستن رو صندلی داغ حالا نوبت یکی از خانوماست اگه بعد اون افتخار بدین من حاضرم بسوزم رو صندلی داغ
به نظر من خانوم کهساری یا خانوم قاسمی!!!!

بله اینم نظر خود آقا قادر...

گلاره پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 09:56 http://gelareparsa.blogfa.com

سلام بچه های گل مهندسیحرفه ای
وبلاگ فوق العاده ای دارین
به وب منم سربزنین

ممنون حتما...
شمام بازم سر بزنین

PARISA یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 11:30

سلام خدمت همکلاسیای گلم.
نظرآقای قادرمحترمه.تصمیم با بقیه.
ماکه حرفی نداریم!!!!!!!!!

علیک سلام اینم نظر خانمای کلاس
انتخاب با شماس...

elias 008 یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 20:52

قادر خخخخخخخخ

جووووووون

دختری از بام ایران چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 08:12

سلام :ممنون از اظهار لطف اقای گنبدی ...ولی فک کنم بیشتر آرا مربوط ب خودشون باشه !!بازم هرچی دوستان بگن ما که در خدمتیم...فقط ی پیشنهاد
:سوالات کلیشه ای نباشه

جودت چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 20:19

با سلام خدمت هم کلاسی عزیز:
به نظر من که فقط فقط خانم پریسا کهساری
.....
.....

علیک سلام اینم یکی دیگه به نفع خانم کهساری
ولی من ک فک نکنم همکلاسی ب اسم جودت داشته باشم...

asyeh دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 19:13 http://kormanjhaval.blogfa.com

سلام
وب جالبی دارین به وب منم سربزنین..........

سلام چشم حتما
ممنون ک سر زدین

سیروان شیخی پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:31 http://acgih.ir

با عرض سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
وبلاگتونو دیدم بسیار عالی هست و مطالب مفید و پر محتوایی برای مهندسین بهداشت قرار دادید
من مدیر سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای هستم و از شما مهندس جهت کمک به همه دوستان و همکاران دعوت میکنم
لذا اگه ممکنه ما رو بعنوان سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای لینک کنید تا قدم اولتان را برای همکاری با ما انجام بدید-ما قصد داریم این سایتو به بزرگترین مرجع بهداشت حرفه ای در ایران معرفی کنیم و این کار نیاز به همکاری و تلاش دوستان هست.برای همین منتظر حضور گرمتان هستم
Website: acgih.ir
مدیریت
سیروان شیخی

منم به نوبه خودم سلام عرض میکنم ، در مورد وبلاگ هم این نظر لطف شماست امیدوارم ما هم بتونیم در این کار کمکتون کنیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 11:05

فک نمیکنین این صندلی سرد که چه عرض کنم !!!یخ زد...بابا یکی رو انتخاب کنین بیاد بشینه دیگه...

اره سرد شده قبول دارم،,ولی انشالله ب زودی دوباره داغ میشه

12 چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:48 http://environmentalhealth92.rzb.ir

سلام..وبلاگ خوبی دارید لینکتون کردم لینک کنید
environmentalhealth92.rzb.ir

سلام . ممنون نظر لطفتونه...
لینک شدید...

سیروان شیخی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 01:10 http://www.acgih.ir

با عرض سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
وبلاگت بسیار عالی و مفید است
من مدیر سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای هستم و از شما مهندس گرامی جهت همکاری دعوت میکنم.
لذا اگه ممکنه ما رو بعنوان سایت تخصصی دانشجویان بهداشت حرفه ای لینک کنید تا قدم اولتان را برای همکاری با ما بردارید - و در عوض در صورتی که در سایت ثبت نام کنید و به ما اطلاع دهید، من به شما سمت نویسنده را میدم که میتونید بر سایر کاربران نظارت داشته باشید
ما قصد داریم این سایتو به بزرگترین مرجع بهداشت حرفه ای در ایران معرفی کنیم و این کار نیاز به همکاری و تلاش دوستان هست.برای همین منتظر حضور گرمتان هستم
Website:www. acgih.ir
مدیریت
سیروان شیخی

من هم خدمت شما سلام دارم...
ممنون،این نظر لطف شماست.
امیدوارم ما هم بتونیم در این کار کمکتون کنیم.

منابعی های گرگان سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:29

سلاااااااااااااااااام نه خستههههههههههههه

پس این صندلی داغتون چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظریییییییییییییییییم

سلام ممنون
نمیدونم والا بچه ها خیلی کم کار شدن
من خودمم موندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد