مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

صندلی داغ...

 

 

اینم از صندلی داغ بچه ها... 

 

برو ادامه مطلب...


 

 

۱.بی احترامی ممنوع 

۲.سوالارو بیش از حد شخصی نپرسین 

۳.هر نفر به مدت ۶ روز روی صندلی میشینه و ۴ روز بعدیش زمان انتخاب نفر بعدیه  

 ۴.لطفا با اسم مستعار سوال نپرسین که جواب داده نمیشود

۵.در ضمن صندلیم زیاد داغ نکنین

6.هرکسی که واسه صندلی داغ هفته ی بعد انتخاب میشه باید یه پست(مطلب) خالی یا هرچی بفرسته

خوب بر طبق اکثریت آرا اولین نفر خودمم  

نظرات 27 + ارسال نظر
عبدالقادر شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 18:00

با سلام ادریس جان برای شروع به صورت خلاصه خودتو معرفی کن

اهم اهم
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب ادریس قرنجیک
متولد 1371/10/25
صادره از شهرستان گمیشان(کمش تپه) استان گلستان
شماره ملی ........ 628 خوب نمیتونم بگم دیگه
خوب اینم خلاصه معرفی خودم

ایمان یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 10:52

خب خلاصه ی معرفیت رو گفتی کم کم باید وارد جزئیات بشیم با این سوال شروع میکنم جزئیاتی رو در مورد دوران کودکی و نوجوانیت رو اینکه چه جوری گذروندی بیان کن؟

من دوران ابتدایی رو طی ۵ سال تموم کردم
دوران راهنمایی رو در عرض ۳سال گذروندم
دوران دبیرستانو هم در طی ۳ سال و دوره پیش دانشگاهی و در عرض ی سال
ی سال هم پشت کنکور موندم الانم در خدمت شمام

خوب حالا منظورت از جزئیات چیه؟
یکم بیشتر توضیح بده

faezeh سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 20:17

سلام .نظرتون راجع به رشتتون چیه؟

والا الان که فک میکنم رشته ی خوبیه ولی چیزی که من میخواستم نبود .
من رشته های مربوط به پزشکی رو دوست داشتم مثل پرستاری و اینا ولی از شانسم نشد یا خودم کم کاری کردم نمیدونم.
ولی الان دیگه باید همین رشته رو ادامه بدم ولی کلا میگم همین رشته هم خوبه اگه توش ریاضی و اینا نبود

سعید سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 20:21

سلام .تعدا اعضای خونوادتون واینکه فرزند چندم خونواده اید؟

تعداد اعضای خونوادمون با پدر و مادرم هشت نفریم منم بچه آخرم
(ته تقاریم)

احسان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 21:04

حالا سوالات کمی خصوصی تر تا حالا با دختری دوست بودی جوابت هر چی که هست بگو چرا؟؟؟؟

راستشو بگم نه طرف این کارام نرفتم

نمیدونم شاید موقعیتش جور نشده یا شایدم دختری که میخواستمش ندیدم

ابوالقاسم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 21:21

سلام بهترین دوست دانشگاهیت کیه

والا همه شونو دوست دارم نمیتونم یکی رو انتخاب کنم آخه سخته

ولی کسی که تو کلاس بیشتر باهاش حال میکنم میثم چراشم که خودت میدونی چون تو همه چیز base هستش

parisa سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 21:37

آقای ادریس؟
نظرتون راجع به جوکلاس وبچه ها چیه؟
وی سوال دیگه ک ذهن همه مارومشغول کرده:
به نظرشماآینده دارترین فردکلاس ماکی میتونه باشه؟

بللللللللللللللللله
جو کلاس که عالیه بچه هام همشون بیستن ...نه اونام عالین

در مورد آینده دارترینم به نظر من رحمان باشه چون واقعا به درس علاقه داره از درس خوندن لذت میبره

گلی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 21:41

چندتا خواهر داری؟کسی هست که دوسش داشته باشه اگه هست کیه؟راستی نظرت راجه به ترکمنهای دختر دانشگاه چیه؟چطورن؟

۴تا
والا ممکنه هرکس تو ذهنش یکی رو در نظر داشته باشه شایدم نداشته باشه منم جزو یکیشون هستم (اولی) ولی نمیتونم بگم کیه.
در مورد دخترای ترکمن دانشگاهم نظری نمیتونم بدم چون با بیشتر اونا حتی سلام علیکم ندارم یا به قولی نمیشناسمشون
ولی از شناخت کلی که از دخترای ترکمن دارم همشون باحجب حیا هستن یا خودمونی بگم همشون خوبن
ببخشید شمام مگه ترکمنید رشته تون چیه؟

خودم چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:59

اونایی که بدون اسم یا با اسم مستعار نظر میذارن نظراشون تایید نمیشه

marziyeh.z چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:04

سلام ...
خب اولین سوال:بزرگترین آرزوتون تو زندگی؟
2-نظرتون راجب وبلاگ چیه؟
3- چند دفعه در طول ترم میرین خونتون؟


فکر کنم فعلا کافی باشه

سلام
بزرگترین آرزوم رسیدن به تمام آرزوهامه که اونم فک نکنم محقق بشه
2.والا وبلاگ خوبیه بچه ها همه فعالن این خیلی عالیه
3.اگه تعطیلات باشه مثل تعطیلاتی که از 5 روز بیشتره میرم

گلی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:04

آره ترکمنم تو همین دانشگام ولی اسم واقعیم گلی نیست

چه جالب
رشتتونو نگفتین

گلی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:16

شما که سلام علیک با ترکمنها ندارید چه فرقی به حالتون میکنه رشتم چیه؟

باشه پس مشکلی نیست فقط می خواستم بدونم قسط بدی نداشتم معذرت میخوام که پرسیدم

hossein s چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:49

سلام
برنامه 7سال آیندت چیه
اون چشم اندازی رو که برا خودتون ترسیم کرده اید رو بگین لطفا

سلام
والا من تو ذهنم کلی نقشه دارم که امیدوارم عملی بشه اولیشم اینه که این دوران چهار ساله تحصیلی رو با موفقیت به اتمام برسونم بعدم اگر خدا خواست ی سروسامونی بگیرمو اگر شد ادامه تحصیل بدم اگرم نشد انشالله بعد سربازی تو ی جای خوب استخدام بشم

علی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 23:01

به همشون جواب بده با دلیل
آیا لیوانت همیشه پره یا نیمه خالی ؟
کاری را که واقعا” قادر به انجامش نیستیی ، چیه ؟
به نظرت یک مرد جذاب چه کسیه؟
اگه تنها باشی دوست داری چه کار کنی ؟

بیشتر پره
گفتن راز دلم
کسی که از همه لحاظ بیست باشه ولی بیشتر از لحاظ مرد بودن
بشینمو اهنگ های مورد علاقه ام رو گوش کنم

محدثه پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 13:41

سـ ـلام
جواباتون خ باحال بود،البته قبول کنیدصندلی هم خ داغ نشد.حالایه چندتاسوال

1.ب نظرتون کدوم استادبهتره؟واگ دوست داشتید
بگیدازکدوم استادخوشتون نمیاد.

2.به نظرتون باحال ترین،خوش اخلاق ترین دانشجوکلاس کیه؟(ازبین آقایون وخانوما)

3.بهترین نمره ی ترم قبلتون چی بوده وکدوم درس؟

درضمن جاداره اززحماتی که واس وبلاگ میکشین تشکرکنم

سلام
ممنون لطف داری
1.به نظر من استاد یونسی و استاد حکم آبادی خیلی باحالن در مورد استادی که زیاد باهاش حال نمیکنم خودت بهتر میدونی(ک)
2.جفتشم خودمم چیه مگه
شوخی کردم نداریم اصلا
باش بابا راستشو بگم همه خیلی بیستن باحالن عالین
3.هجده و نیم اونم درس اندیشه بود
والا این وبلاگ فقط کار من نبود بلکه همه بچه ها زحمت کشیدن

ایمان پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 23:34

ادریس آیا تا به حال عاشق بودی ؟یا اخیرا عاشق شدی؟
در مجموع نظرت در مورد عشق و عاشقی چیه ؟ چقدر بهش اعتقاد داری؟

عشق داریم تا عشق حالا منظورت کدوم عشقه
اگه منظورت عشق معنویه که همه عاشقن و اگه منظورت عشق...
اونم که هر شخصی هر چه قدرم انکار کنه بازم دروغ میگه به نظرم همون طور که قبلا هم گفتم هرکی ممکنه یکی رو تو ذهنش داشته باشه منم نمیتونم انکار کنم ولی سعی میکنم خودمو زیاد درگیر این کارا نکنم و خودمو در حد اعتدال نگه دارم
به نظر من هر چی در حد اعتدالش خوبه همه چی به موقعش
در مورد سوال آخرم همون طور که گفتم همه چی در حد اعتدالش

عابد جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 16:49

سلام. ادریس جان من یکی سوالی ندارم فقط برات ترزوی موفقیت میکنم

عابد جان اگه منظورت آرزوی موفقیت ممنون منم برات ترزوی موفقیت دارم

گلی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:15

بهداشتیم میدونم قصد بدی نداشتید خواهش میکنم

فک کنم من بد گفتم بازم ممنون که جواب دادین

خودم شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:31

سلام به همه ی خبری دارم باتوجه ب نزدیکی امتحانات نفر بعدی صندلی داغ ترم بعد انتخاب میشه و ادامه صندلی داغ ترم آیندس در ضمن تا روز سیزدهم میتونین سوالاتتونو بپرسین همچنین از این بعد هر ماه ی نفر روی صندلی داغه ۲۰ روز واسه سوالات ۱۰ روز بعدیش هم انتخاب نفر بعدی برای این این کارو کردیم که بعضی از بچه ها سرشون شلوغه و نمیتونن ب موقع جواب بدن

ابوالقاسم شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:00

سلام
چه کسی بیشتر ازهمه توزندگیت تاثیر گذاربوده

سلام ابوالقاسم جان
به نظر من تو زندگی هر فرد کسی که بیشتر از همه تاثیر گذاره پدر و مادر اون شخصه منم مستثنی از این نیستم البته سعی کردم یکم خودساخته باشم البته توزندگیم افراد دیگه ایم تاثیر گذار بودن ولی به اندازه پدر و مادرم نه

ابوالقاسم یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:58

سلام
منو چن تا دوس داری؟
الف) ۱تا
ب) ۲تا
ج) ۵تا
د) ۱۰تا












هیچ کدوم
اصلا اندازه نداره قاسم جان

سمیرا از بهداشت کرمانشاه یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 13:38

صندلی داغتون با حاله ولی بهتر تو کلاس برگزارش کنید خوبتر ما امتحان کردیم............

ممنون لطف دارین اینم نظر خوبیه ولی اول باید با همکلاسیا مشورت بشه

سمیرا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 09:58

پس نتیجشم تو وبلاگ بزارید.ممنون که به نظر من توجه کردید

باشه
خواهش میکنم ما به نظرات مفید همیشه توجه می کنیم

همشهری ادریس پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 23:20

بابا ای ول همشهری خوب جوابشونو دادی

این بارو تایید کردم ولی لطف کنین با اسم مستعار نظر نذارین .
فقط فقط با اسم خودتون.

امروز امتحانامون تموم شد...حالا وقت هست وبگردی کنم..
تازه آپ جدید هم دارم..و منتظر شوما هم هستم

a سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 13:37 http://amazinggirl.blogfa.com/

سلام
میشه درباره ی این رشته توضیح بدین
آخه میخوام انتخاب رشته کنم

سلام. شرمنده فک کنم دیر شد

معین دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:21

سلام
مهندسی بهداشت حرفه ای تو انتخاب رشته زدم .حالا بازارکاریش واقعا خوبه؟

والا میگن که خوبه نه که شرکت ها و کارخونه هارو مجبور کردن کارشناس بهداشت حرفه ای بگیرن واسه همین بازار کارش خوبه البت تو مناطق صنعتی بیشتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد