مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

به عکس نگاه کنید....



تصویر بالا رو مشاهده کنید دارای 3 حالت می باشد
1. به نقطه صورتی نگاه کنید  رنگش صورتی است
2. حال به نقطه + وسط تصویر نگاه کنید حال نقطه صورتی را سبز می بینید.
3. حال اگر مدت بیشتری به + نگاه کنید کم کم تمام نقاط صورتی محو می شوند.

اینم از اشتباهات مغز انسان....

نظرات 11 + ارسال نظر
ادریس دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:21

جالب بود ولی قبلا ی جا دیده بودمش فک کنم

برای خودمم جالب بود .

faezeh دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:36

والا من و...هرچی خیره شدیم نقطه ها محو نشدن البته موارد نادر هم داریم که براشون نقطه ها محو میشوند که خودت میدونی .....

موارد نادر که چه عرض کنم والا...
وقتی نگاه میکنی نباید پلک بزنی

marziyeh.z دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:52

به به خدیجه خانوم
خیلی جالب بود اصلا مگه میشه تو ی چیزی بذاری و جالب نباشه

ممنون عزیزم نظر لطفته ....

meysam دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 21:55

سلام مرسی. جالبه.
واقعا نقطه ها محو شدنا!!؟؟

علیک سلام.
مگه شک داری

ایمان دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 22:11

بچه ها زیاد به حاشیه هاش فکر نکنید اصل مطلبو بچسبید
مهم اینکه آدم به اشتباهات عقل و فکر خود توجه داشته
باشه و بهش اهمیت بده و در موردش خوب فکر کنه .از مطلبی که گذاشتید ممنون خیلی جالب و هوشمندانه هستش.

احسنت!!!!!!!!!
عجب فلسفی عمق مطلبوگرفتین!!!خواهش میکنم

عبدالقادر دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 23:12

من که هر چه به خودم فشار آوردم نتونستم اون قرمز های کم رنگ رو حذف کنم. ولی با حال بود ممنان

اول اینکه نباید پلک بزنی ثانیا یکم دیگه ام تمرین کن حتما میتونی ...



مرضیه میگه امشب باز سه صفحه از روی ممنون بنویسین

parisa سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:41

خدیجه جان چشام چپ شدازبس به صفحه مانیتورزل زدم خدایی!!!
ولی شد!!بلخره محوشد!!!

الهی فدای اون چشای خوشکلت بشم من.گفتم که محو میشه

atefe.m سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:04


خیلی جالب بود ولی من و پریسا چشامون چپ شده نمیتونیم راه بریم.
تازه سرمونم گیج میره!داغون شدیم رفت.

اخیییییی.پس فردابه طورمطلق استراحت کنید!!!!بخداقصدبدی نداشتم .راضی نبودم به این حال و روزدربیاید.

افسانه ودختری از بام ایران سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:54

خیلی جالب بود عزیزم.
ولی خودمونیما
چشمای منو رقیه که کم کم داشت چپ میشد که یهوووووو
محو شد...

خدارو شکر که بالاخره محو شد و چشای تو ورقیه هم چپ نشد

هانیه چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:45

خخخ جالب بود....
خودمونیماعجب مغزی داریم.....!!!

علی کمالی دی من ۰۵۸ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:55 http://azadie.blogfa.com

افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد