مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

شهر شناسی

با سلام خدمت دوستای وبلاگی:

در این مطلب در نظر داریم  که مطلبی تحت عنوان شهر شناسی با این شرح که جزئیاتی درمورد شهر های مختلف که دوستان خواستار آشنایی با اون شهرها را دارند بزاریم.جزئیاتی از قبیل موقعیت جغرافیایی،جاذبه های گردشگری،آداب و رسوم و فرهنگ های عامیانه ی مردم اون شهر و.....

دوستانی که خواستار آشنایی بیشتر در مورد شهر مورد علاقه ی خود میباشند با ارسال نظر خود این موضوع را اطلاع دهند.

لازم به ذکر است که اگر کسی حتی تقاضای آشنایی دوستان با شهر خود را دارد میتواند اگر مطلب خاصی در مورد شهرش دارد برامون به آدرس ایمیلی که در پایین گذاشتم بفرسته تا مطلبشون رو بزارم.در ضمن مطلب شهر شناسی با معرفی یک شهر در پایان هر ماه قراره بره رو وبلاگ.اینم اضافه کنم که شهری که بیشترین رای رو در نظرات داشته باشه بر پرده ی اجرا خواهد رفت. دوستانی که موافقن من با شهر خودم این مطلب شهر شناسی رو شروع کنم نظراتشونو بگن.

                                      
                  http://pic.photo-aks.com/photo/nature/waterfall-river/large/river-nature.jpg                                                                             




                                                                             (imanahmadi7394@yahoo.com)

نظرات 6 + ارسال نظر
عبدالقادر جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:07

من نظر خاصی ندارم هر چی بزرک ترها بگن

ادریس جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:09

منم باهات موافقم برای شروعم خوبه از شهر خودت شروع کن منم تو موضوعات وبلاگ بخش شهر شناسی رو میذارم
موفق باشی ...

ممون . لطف داری.مرسی.

a شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 01:11

منم هم ورودی های خودتون دانشگاه اهوازم.
جالبه،شهرتون کجاست؟

تبریک میگم به خاطر اینکه هم ورودی هستیم.خوشحال شدم.شهرستان خواف در ۲۵۰کیلومتری جنوب غربی مشهد.یکی از شهرهای مهم شهرستان از لحاظ آثار باستانی و گردشگری هستش.شرح کلی شو بخوام بگم بیشتر آشنا میشید.

هانیه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 00:55

آره،منم موافقم...!!!
بعدش نوبت شهرماست گفته باشم...!!!

مرسی ممنون. خب اینم از شهر دیگه که رفت تو نوبت .ببینم بقیه چی میگن.؟

hossein s چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 15:20

سلام
به نظرموضوع جالبیه
وقت شهر ما رو هم از قلم نندازی

به روی چشم کجا بهتر از قوچان.

a سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:16

چی شد؟ ادامه ندادیــــــــــــــ...ــــــــن.

دیگه یه کم بد موقع بود و دوستان هم زیاد نظر ندادن تا یه چیزی دست گیرم بشه. ولی بعد هفدهم واسه آخر این ماه با شهر خودم شروع میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد