مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

لوگوی مهندسی بهداشت حرفه ای 91


همینطور که می بینید این لوگو از سه حرف O,H,E تشکیل شده که حروف H,E داخل حرف O قرار گرفتن.
درضمن باید تشکرکنم از آقای عطاملکی ک تقریبا بیشترین نقش تو طراحی این لوگو داشتن.
1. O: Occupational: حرفه ای
2. H:Health: بهداشت
3. E:Engineering: مهندسی
4. 91 سال ورود به دانشگاه

نظر خودتونو درباره این لوگو ارسال کنید.

نظرات 23 + ارسال نظر
HOSSEIN چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 21:35

سلام ُلوگوی جالبیهُ همین که تداعی کننده نام بهداشت حرفه ای است در نوع خودش بی نظیر ه

سلام حسین جان ممنون ک نظر دادی.

marziyeh.z جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 15:24

سلام لوگوی بدی نیست فقط یک فکری به حال رنگش بکنین
در ضمن ممنون که بفکر هستین....

سلام رنگ و کیفیت پایین لوگو بخاطر اندازه کوچیک عکس و محدودیت سایته
ممنون ک نظر دادین.

ادریس شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 14:53

منم از آقای عطاملکی به خاطر این طراحیشون تشکر می کنم
دمت علی دادا

یک حرفه ای..... شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 21:56

ای بابا آقای فرامرزی من فکر کردم خودتون طراح بودین ...
واقعا این آقای عطاملکی چقدر خودشو به آب و آتیش
میزنه واسه وبلاگ!!!!!! هر جاییی که نگاه میکنی اسم ایشون هست ...لابد الان میگین خیلی به ما لطف میکنن
که مطلب میذارن ..
پس بهتره به آقای عطا ملکی خدا قوت بگم واینکه
خییییییلیییی خیییییلیییی ممنون که اینقدر به فکر ما
هستین حتی بیشتر از خودمون...

سلام بله درسته آقای عطاملکی لطف کردن و وقت گذاشتن واسه طراحی لوگو.
ب هرحال فقط خواستیم ی نشونه ای واسه وب داشته باشیم ک کار خودمون باشه.

ر-یگانه یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 23:05 http://r-yeganeh.ir

آفرین
طرح قشنگی دادید
مخصواً که مال خودتونه

سلام ممنون نظر لطفته

علی عطاملکی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 23:45

در جواب این دوستمون که فک می کنن من دارم خودمو به آب و آتیش میزنم واسه وبلاگ، باید بگم که نخیر اینطور نیست ...
من برا آقایون ب حرفه ای 91 به دلایل بیشماری خیلی احترام قائلم و این طراحیم لطف نبوده، بلکه وظیفه بوده و اعتقاد دارم که این کلاس از نظر ادب و فعالیت و ... واقعا در جیگاه خودش منحصر به فرده تا اینجای کار
در ضمن من تشنه دیده شدن نیستم خدایی نکرده ...
من بیشتر از خودتون هم به فکر شما نیستم دوست عزیز
خیلی وقتا باید برا یاد گرفتن خیلی کارارو تمرین کرد تا تجربشو بدست آورد.
انتقاد خوبی بود... منتظر یه فرصت اینطوری بودم تا حرفامو بزنم تا بتونم یکمی ذهن بعضیا رو در مورد خودم عوض کنم
ممنون

faezeh سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 20:37

سلام.لوگوی خوبیه!!!منم به نوبه خودم از جناب اقای عطا ملکی به خاطر وقتی که گذاشتین واین لوگو رو طراحی کردن تشکر میکنم ......

سلام خیلی ممنون... .

a چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:32

very very good thanks


خیییییلیییییی ممممممممنوننننننننن

وهاب سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 01:17

بد نیس

مرسی

دختری ازبام ایران پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:15

سلام :من که ازاین لوگوخوشم اومد...درضمن ازهمه دوستانی که درمعرفی هرچه بیشتر رشته مون اعم از بچه های کلاس خودمون ویاآقای عطاملکی و...تلاش میکنن نهایت تشکر رودارم موفق باشین*

سلام
ممنون ک نظر دادین ... .

علی کمالی دی من ۰۵۸ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:56 http://azadie.blogfa.com

عالیه ولی همه میدونن که لوگو یا ارم فوریت از همه ارم ها سرتره زنده باد فوریت

سلام باشه دیگه چرا میزنی.
ممنون ک نظر دادی.

با سلام
کلاس کمک های اولیه روز چهارشنبه ۲۷/۹ (ساعت۱۴تا۱۸) در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و مامایی تشکیل می شود و در پایان همان روز آزمون پایانی برگزار می گردد و گواهینامه معتبر برای فراگیران صادر می گردد.

IT دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 13:16 http://eshragh-it.blog.ir

سلام وبلاگ جالبی دارین
به وب ما هم یه سر بزنید و اگه خوشتون اومد آدرس وبمون رو تو لینکتون بذارین
با تشکر

سلام ممنون نظر لطفتونه...
حتما...

ترجمه با نازل ترین قیمت وتحویل دراسرع وقت وبه زبان کتاب

emad derakhshanpazho یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 22:39 http://derakhshanpazho.blogfa.com

عالیه دوستان خوبم..موفق باشین...

سلام ممنون نظر لطفته
آرزوی موفقیت برای شما

[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 11:48 http://honarkadeaxbojnourd.blogfa.com

سلام دوستان
وبلاگ هنرکده عکس وفیلم دانشگاه هم راه افتاد هرنظروپیشنهادی کاگه دارین ما درخدمتتون هستیم قراره هرچی عکس از خوابگاه یا جمع دوستانتون دارین واسه ما بفرستین تا بزاریم تو وبلاگ که همه هم دانشگاهی ها ببینن...خوشحال میشیم سربزنید

سلام ممنون ک ب ما سرزدین
امیدوارم وبلاگ هنرکده جذاب و پررونق باشه
آرزوی موفقیت برای شما.

تربیت بدنی پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 07:39

بسمه تعالی
در روز یک شنبه مورخ 18/12/92 مراسم اختتامیه مسابقات دهه فجر دانشجویان آقا و خانم همزمان با مسابقات طناب کشی دانشجویان پسر آقا برگذار می گردد لذا از کلیه دانشجویان آقا و خانم دعوت بعمل می آید در ساعت 19 در سالن ولایت حضور به هم رسانند.

سیروان شیخی یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 01:03 http://www.acgih.ir

با سلام خدمت مهندس
شیخی هستم مدیر سایت acgih.ir
خوشحال میشم که زحماتی که برای بچه های بهداشت حرفه ای مکشین در کنار ما باشین.ما این سایتو تازه راه اندازی کردیم لذا در صورتی که مایل بودین من میتونم پست مدیریتو بهتون بدم و به طور رسمی فعالیت خودتون را ادامه بدین. شما میتونید جهت اطلاع رسانی به ما از لینک زیر استفاده کنیدهمچنین ممنونم بابت لینک کردن سایتمون

. با تشکر سیروان شیخی
http://www.acgih.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

سارا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 15:02

سلام خسته نباشید
وی جالبی دارید
ی سوال داشتم ئخدمتتون بیزحمت جوابم رو محبت کنید بدهید
کدام دانشگاه های ازاد مهندسی بهداشت حرفه ای دارند؟؟
منتظرم
سپاس

سلام وبلاگ خوبی دارید ماشمارولینک کردیم شماهم مارولینک کنید مرسی.

آتنا دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 23:16

سلام. عذر میخوام من این رشته رو امسال میارم. میشه بگید راضی هستین یا نه؟ آخه من HIT هم میارم. خیلی ممنونمیشم راهنمایی کنید

ارغوان یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:57 http://www.ghatrebaran1.blogfa.com

سلام
میخواستم بدونم طرح بهداشت حرفه ای ها بعد از تموم شدن درسشون چیه؟

سعید شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 10:48

سلام. من دنبال یه کارشناس بهداشت محیط هستم برای استخدام در شرکتم. لطفاً اگه کسی رو میشناسید معرفی بفرمائید.به این ایمیل اطلاع دهید. az_mo62@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد