مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

خجالت نکش ...


خجالت نکش..
اینجوری هم به من نگاه نکن…
تو در چشمان من از تمام فرشته های دنیا زیبا تری…
حتی با ..
این لباس کهنه …
با این دستهای چروک و سرما زده ..
لبخند بزن ...
سهم تو از دنیا لقمه ی کوچکی است که در دست داری...

نظرات 4 + ارسال نظر
ایمان شنبه 29 تیر 1392 ساعت 00:51

سلام علی آقای گل خوبی دلم واست تنگ شده بیزحمت صدای خنده تو ضبط کن بذار تو وبلاگ تا دانلود کنم

ممنون ...
وقتی تو نیستی آخه من ب کی بخندم ... عزیزم

http://preventivemedicine.blogfa.com شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 18:27


خیلی ناراحت کننده بود!!
مخصوصا عکسش... آدم کلی دلش میگیره..
خوش حال میشیم از حضورتون تو وبلاگ گروهمون:
http://preventivemedicine.blogfa.com

خواهش می کنم
حتما ...

عبدالقادر سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 23:33

علی جان مطمعانی اون لقمه اس؟؟؟؟
فک کنم گردنبند باشه ها!!!!!!!
جدی دقت کن اینطور نیس مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:)

[ بدون نام ] جمعه 26 مهر 1392 ساعت 19:47

...
من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی می رفت
من قطاری دیدم فقه می برد و چه سنگین می رفت
در چراگاه نصیحت گاوی دیدم سیر
...
من سپوری دیدم که به یک پوسته خربزه می برد نماز ... سهراب سپهری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد