مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

صندلی داغ...

  

سریع برو ادامه مطلب تا داغه...

 

بچه ها میخوایم صندلی داغ راه بندازیم ببینم موافقین ؟؟؟

 

اگه موافقین اولین نفر کی باشه شما بگین؟؟؟

 

کسی حاضره داوطلب بشه واسه اولین نفر؟؟؟ 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
رحمان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 16:20

وای وای جزغاله شدم ادریس خدا بگم چکارت کنه ...

زنگ بزنم آتش نشانی راستی شمارش چند بود!!!؟؟؟

رحمان چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 16:22

ادریس میخوام داوطلب باشم ...فقط من ایستاده جواب میدما نمیشینم چون ممکنه بسوزم...

بیا اینم اولین داوطلبمون بقیه ام موافقن؟؟؟
در ضمن این اسمش صندلی داغه داش حتما باید بشینی

عبدالقادر چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 16:36

من حاظرم به شرطی که صندلیش زیاد داغ نباشه!!!
حالا رای با اکثریت که چه کسی اول انتخاب بشه.

اینم داوطلب دوممون چه صندلی داغی بشه این صندلی داغ!!!

علی عطاملکی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 18:27

بنظرم خودت باشی بهتره
اگه قرار باشه کسی بسوزه اون باید تو باشی
آتیشیه که خودت به پا کردی ...

حالا اگه همه خواستن اولین نفر من باشم به روی چشم علی جون

PIONEER چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 20:08

من داوطلبم.

اینم یه داوطلب دیگه حالا
ولی بهتر بود اسمتو مینوشتی

میتونین رو منم حساب کنین!!!!!!!!!!!1

سلام باش حتما
فعلا ک منتظریم ببینیم بازم آدم باجرات پیدا میشه یا ن

pioneer پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 18:46

اگه قرار بود بنویسم که مینوشتم....

پس چه جوری بفهمم کی هستی تا بتونی رو صندلی داغ بشینی آخه

pioneer پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 19:31

اگه قرارباشه صندلیش یه اون داغی عکس باشه من که عمرا بشینم رو اون صندلی...
چون بعدچنددقیقه جزغاله میشم....

داغی صندلی هر شخص با یکی دیگه ممکنه فرق کنه
بعدشم اگه همه با صندلی داغ موافق باشن بچه های حرفه ای ۹۱که همه به نوبت رو صندلی داغ میشینن

parisa پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 19:52

یعنی چی که آدم باجرات پیدامیشه؟
مگه هرکی روصندلی تون بشینه باجراته؟؟؟؟؟
وا؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای داوطلب شم ؟؟؟؟؟
لااله الله!!!!!!!!

منظورم این نبود که هر کی رو صندلی داغ نشینه بی جراته
فقط خواستم یکم بچه ها رو تحریک کنم داوطلب بشن بازم میگم منظورم اون نبود

pioneer جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 00:15

آقا من داوطلب.....
بااین اسم میام ...
مشکلی نداره...

قبلا هم گفتم این جوری نمیشه

marziyeh.z جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 11:07

آقای قرنجیک چطوره اول خودتون روی صندلی آتیشیتون بشنین
مدیر وبلاگه و شجاعتش.......

من که گفتم اگه همه بخوان باشه میشینم

ایمان جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 11:45

آقا من جا موندم منم هستم . البته نظر من اینه که اول خودت باشی .

باشه حالا تا آخر این هفته اگه همه اصرار داشتن باش میشینم

خدیجه شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 21:48

سلام منم موافقم که اول خودتون بشینیدولی هرچی پرسیدیم بایدصادقانه جوابدید!!!!!!!!

باشه فقط تا آخر این هفته صبر کنید تا همه نظراشونو بگن بعدش به روی چشم

سارا قربانی شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 21:52

سلام
من باکمال میل مایلم رو صندلی تون بنشینم

باشه فقط اول باید همه بچه های کلاس بشینن بعدش دیگه نوبت شماس باش

meysam شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 22:07

سلام دادا منم کاملا موافقم نفر اول خودت باشی.
اصلا میخای عدد بیاریم.

توکه صد در صد موافقی حالا خودم رودر رو جوابتو میگم ...
راستی اگه عدد بیاریم که تو در میای تو باید بشینی س...

zobeydeh شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 23:51

منم میگم نفر اول خودتون باشین.

حالا میگم تا آخر این هفته منتظرم
با این اوضاع که نفر اول منم

محدثه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 15:31

من ک داوطلب نمیشم.... آخه ریسکش بالاس ولى بنظرم بهترین گزینه بعنوان اولین نفر شخص شخیص خودتون هستین

با این اوضاع اولین نفر که منم
در مورد نشستن رو صندلی داغ که نگران نباش همه میشینن
توام به موقع ش رو صندلی داغ میشینی

ابوالقاسم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:25

فگط گادر،میثم جان چراشماره میخوای بیاری ،شماره نیار چون خودت میشی

با این اوضاع که من اولین نفرم

هانیه شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 13:51

ما که دل نشستن رو صندلی داغ رونداریم ...!!
بازم به جرات داوطلبان...!!!

نگران نباش همه میشینن

مهندس حرفه ای چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 14:28

به نظرمن اول بایدآقای ایران نژاد روصندلیتون بشینن

اینم حرفیه ولی الان از نشستن گذشته همه خوابن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد