مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91
مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

مهندسی بهداشت حرفه ای بجنورد 91

OHE 91

تبریک روز جهانی بهداشت حرفه ای

 روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای به کلیه 
 
 بچه های حرفه ای  تبریک میگم.


بر اساس اعلام سازمان بین المللی کار شعار روز جهانی ایمنی وبهداشت حرفه ای در سال 2013 میلادی مصادف با28 اوریل 2013( 8 اردیبهشت ماه سال 1392 ) پیشگیری از بیماریهای شغلی "

"The Prevention of Occupational Diseases" تعیین شده است .

علت عمده مرگ ومیر های مرتبط با کار در سرتاسر جهان بیماریهای شغلی هستند .بر اساس برآورد سازمان بیت المللی کار از 2.34 میلیون تلفات شغلی در هر سال تنها 321000 آن مربوط به حوادث شغلی است  2.02 میلیون مرگ باقیمانده به علت انواع مختلفی از بیماریها ی مرتبط با کار رخ می دهد .که روزانه به طور متوسط بیش از 5500 مرگ در دنیا به علت بیماریهای شغلی اتفاق می افتد .

اقدامات پیشگیرانه از بروز بیماریهای شغلی در محیط های کار ناکافی است واین مسئله اثرات منفی عمیقی نه تنها بر کارگران وخانواده های آنها بلکه بر کل جامعه به علت تحمیل هزینه های هنگفتی که در تولید واز بین رفتن بهره وری ایجاد می کند ، وارد می سازد . به اعتقاد سازمان بین المللی کار همه کشور ها می توانند گامهای موثر ومشخصی برای کاهش میزان بیماریها شغلی با اجرای برنامه های پیشگیرانه ایمنی وبهداشت ومحیط زیست( HSE) بردارند .

The World Day for Safety and Health at Work in 2013 focuses on the prevention of occupational diseases
Worldwide, occupational diseases continue to be the leading cause of work-related deaths. According to ILO estimates, out of 2.34 million occupational fatalities every year, only 321,000 are due to accidents. The remaining 2.02 million deaths are caused by various types of work-related diseases, which correspond to a daily average of more than 5,500 deaths. This is an unacceptable Decent Work deficit.Type: Campaign 
When: 28 April 2013 
Where: ILO HQ Geneva 
Contact(s): safeday@ilo.org 

The inadequate prevention of occupational diseases has profound negative effects not only on workers and their families but also on society at large due to the tremendous costs that it generates; particularly, in terms of loss of productivity and burdening of social security systems. Prevention is more effective and less costly than treatment and rehabilitation. All countries can take concrete steps now to improve their capacity for preventing occupational diseases.

As every year, the ILO Programme on Safety and Health at Work and the Environment will prepare a report to serve as a background to the theme. It will call on governments, employers, workers and their organizations to collaborate in the development and implementation of national policies and strategies aimed at preventing occupational and work-related diseases 
نظرات 14 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 12:53

سلام منم به نوبه ی خودم این روز رو به شما وهمکلاسی های گلم تبریک میگم.

ایمان یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 17:02

این روز غرور آفرین بر تمام جامعه ی حرفه ای ها مبارک . امیداوارم هر سال با پیشرفت روز افزون ما حرفه ای ها در علم بهداشت حرفه ای به تحقق اهداف و شعار روز جهانی بهداشت حرفه ای نزدیک بشیم .

faezeh یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 18:36

سلام متن مفیدی بود منم به نوبهخودم این روز روبه همه ی بهداشت حرفه ای ها تبریک میگم
حالا خودمونیم واقعا میدونستین که همچین روزی هست یا ..........

محمد یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 18:58

سلام ادریس جان منم این روز رو به همه ی دانشجویان این رشته مخصوصا بچه های کلاسمون صمیمانه تبریک میگم.

marziyeh.z یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 19:07

سلام منم به نوبه خودم این روز رو به همه ی حرفه ای ها به خصوص هم کلاسیای خوبم تبریک می گم
به امید فردایی بهتر برای همگی شما......

meysam یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 20:47

سلام منم این روز ب همه همکلاسیا وبروبچه های حرفه ای تبریک میگم.

عبدالقادر دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 14:05

روز جهانی بهداشت حرفه ای را به تمام حرفه ای ها ی عزیز تبریک عرض میکنم. البت با یک روز تاخیر.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 22:48

آقا تبریک میگم
انشاالله موفق باشین

moslem سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 23:16

منم این روزو به همه شما حرفه ای ها تبریک میگم انشالله موفق باشید بجه ها
به وب ما هم سر بزن آقا ادریس

ممنون مسلم جان
والا من که هر وقتی گیر آوردم به وبلاگتون سر میزنم
حالا تو کم لطفی میکنی زیاد به وبلاگ ما سر نمیزنی

نادر چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:37

تبریک فراوان

ساناز یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 21:19

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارین ببخشید من مزاحمتون شدم ی چند سوال داشتم راجع به رشته بهداشت حرفه ای اگه لطف کنین ج بدین ممنون میشم البته اگه ناپیوسته حرفه ای هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دانشجوی رشته حرفه ای کاردانی مشهد هستم مرداد ایشالا امتحان کارشناسی رو بدم میخوام بجنورد رو بزنم میخوام بدونم چند ساعت در روز درس میخوندین؟رتبتون چند شد؟چقد بخونم میتونم بجنورد رو میارم؟؟؟؟؟؟؟اگه دوس داشتین میتونین واسم ایمیل بفرسین مرسی ممنون sanazahmadi156@yahoo.com

سلام ممنون
من خودم که کارشناسی پیوسته هستم ولی آقای hossein s کارشناسی ناپیوسته هستن حالا از ایشون میپرسم و جوابشو بهتون میگم
بازم به وبلاگ ما سر بزنین

ساناز یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 21:25

حتما جوابمو بدین لطفا به کمکتون احتیاج دارم فقط منابع کتابایی که خوندین رو هم بگین ممنون میشم من فلا کلیات بهداشت حرفه ای چوبینه .طب کار عقیلی نزاد.سم شناسی صنعتی.بهداشت محیط .فیزیولوزی و کتابای عمومی رو دارم میخونم ولی خیلی کم چون کارآموزی دارم نمیشه بخونم ممنون میشم اگه کمکم کنین من ساری یا بجنورد میخوام قبول شم منتظرم خداحافظ

باشه حتما جوابشو بهتون میگم

ساناز دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 20:41

سلام شرمنده من ایمیل رو اشتباه فرستادم sanazahmadi156@ymail.com بازم ممنون

سلام من جوابتونو به ایمیلتون فرستادم

ساناز دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 19:45

سلام خسته نباشید ممنون لطف کردین من ایمیلتون رو دریافت کردم دست دوستتون هم درد نکه واقا زحمت کشیدین بازم ممنون

خواهش میکنم قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد